O praktykach
Na praktykach będziesz mieć możliwość asystowania specjalistce ds. promocji i marketingu i włączenia się w rozwój naszych stron www i mediów społecznościowych. Praktyki odbywają się w formie hybrydowej (głównie zdalnie).
Praktyki trwają co najmniej 70 godzin i są bezpłatne.
Oferujemy możliwość zdobycia:
● aktualnej wiedzy związanej z marketingiem cyfrowym w obszarze kultury i edukacji
● doświadczenia w „uczącej się” organizacji, gdzie popełnianie błędów jest traktowane jako okazja do
nauki dla całego zespołu,
● rozeznania w tym, na czym polega praca w dziale promocji i marketingu oraz social media.
Wszystkie zadania w ramach praktyk będą wykonywane pod nadzorem i superwizją opiekuna praktyk.
Czym będziesz się zajmować
- tworzeniem treści promocyjnych do mediów społecznościowych wg wytycznych,
- wsparciem w tworzeniu materiałów graficznych i multimedialnych wg otrzymanych szablonów (w Canvie),
- researchem — wyszukiwanie inspiracji, raportów i materiałów z rzetelnych źródeł,
- analizą danych, tworzeniem podsumowań i raportów,
- przeglądaniem, porządkowaniem i analizą zasobów Fundacji Culture Shock w celu pozyskania treści.
Czego oczekujemy
- statusu studentki/studenta uczelni warszawskiej
- podstawowej znajomości social mediów: Facebooka, Instagrama i LinkedIn,
- smykałki do pisania,
- kreatywności i wyczucia estetyki,
- przywiązywania wagi do szczegółów,
- b. dobrej znajomości języka polskiego,
- mile widziana będzie znajomość języka angielskiego w piśmie na poziomie B2 lub wyższym.
- bardzo ważna jest też dla nas szczerość w komunikacji i otwartość na sugestie oraz gotowość do pracy według otrzymanych wytycznych, jednak bez wyłączania krytycznego myślenia 😉
O organizacji
Fundacja Culture Shock to jedna z pierwszych w Polsce organizacji pozarządowych, która tworzy
innowacyjne rozwiązania dobrostanowe, łącząc wiedzę i doświadczenie z zakresu przeciwdziałania
wypaleniu zawodowemu z kulturą, sztuką i nowymi technologiami. Wspieramy polskie i zagraniczne NGO
oraz instytucje kultury w budowaniu trwałej odporności organizacyjnej, rozwijaniu samoświadomości,
kreatywności i umiejętności cyfrowych.
U podstaw naszych działań leży holistyczne podejście do człowieka — zwracamy uwagę na potencjał
drzemiący w każdej osobie, środowisko, w którym żyje oraz technologie, z których korzysta. Nasz
interdyscyplinarny zespół wykorzystuje nowatorskie metody i techniki, łączące sztukę, naukę i
psychologię: design thinking, agile, projektowanie uniwersalne, digital storytelling, creative writing, slam
poetry czy arteterapię.
Tworzymy wydarzenia edukacyjno-kulturalne (warsztaty, szkolenia, konferencje), projektujemy produkty
cyfrowe (e-kursy, aplikacje mobilne i webowe) i prowadzimy badania (raporty).
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami
Praktyki odbywają się w formie hybrydowej (głównie zdalnie).
Zgłoś się na tę praktykę
Zapraszamy do przesyłania CV oraz krótkiego (700-900 znaków) listu motywacyjnego, w którym napiszesz nam więcej o sobie i swojej motywacji do podjęcia proponowanych przez nas praktyk, na adres: info@cultureshock.pl. W tytule napisz: Praktyki Społecznie Użyteczne — marketing.