logo

Wsparcie administracyjne i marketingowe w Spółdzielni Socjalnej „Kto rano wstaje”

Stanowisko:

Wsparcie administracyjne i PR-owe

Organizacja:

Spółdzielnia Socjalna „Kto rano wstaje”

Miejscowość:

Warszawa

O praktykach

Poszukujemy osób chętnych do wsparcia spółdzielni w następujących działaniach:

  • wsparcie działu administracji
  • wprowadzanie dokumentów do systemu magazynowego
  • wsparcie przy wprowadzaniu i rozliczaniu miesięcznej inwentaryzacji
  • wsparcie w prowadzeniu mediów społecznościowych (tworzenie treści, pomoc w opracowaniu strategii dla SM)
  • tworzenie baz danych klientów oraz zamówień publicznych

Dzięki temu poznasz specyfikę zakładu pracy w dwóch lokalizacjach.

O organizacji

Spółdzielnia Socjalna „Kto rano wstaje” powstała w 2013 roku z inicjatywy wolskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Założona została przez Caritas Archidiecezji Warszawskiej i Caritas Polska (jako spółdzielnia socjalna osób prawnych). Głównym celem powstania spółdzielni była pomoc osobom w kryzysie bezdomności, które poprzez pracę oraz wsparcie psychologiczne będą mogły się usamodzielnić oraz zdobyć nowe kompetencje.

Jesteśmy podmiotem ekonomii społecznej. Obecnie zatrudniamy 55 osób, w tym ok. 29 na podstawie umów o pracę. Nasi pracownicy to głównie osoby w kryzysie bezdomności, osoby z niepełnosprawnościami, uchodźcy, a także defaworyzowana młodzież. Obecnie wskaźnik pracowników z obszarów wykluczenia wynosi 60%. Pozostałe 40% stanowią doświadczeni pracownicy kuchni, a także kadra menedżerska posiadająca wieloletnie doświadczenie w pracy z klientem korporacyjnym w takich obiektach jak West Gate, Microsoft, Galeria Północna oraz Stadion Narodowy.

Nieprzerwanie od 10 lat spółdzielnia „Kto rano wstaje” świadczy usługi cateringowe na terenie woj. mazowieckiego. Codziennie przygotowujemy i wydajemy ok 1000 posiłków.

Co będziesz robić?

  • wprowadzać dane do systemu magazynowego
  • opisywać faktury
  • nadzorować obieg dokumentów księgowych
  • tworzyć posty w SM
  • pomagć w stworzeniu strategii do mediów społecznościowych.

Czego oczekujemy?

  • znajomości środowiska MS Office
  • znajomości podstawowych platform social media i umiejętność poruszania się w ich środowisku
  • chęci do nauki
  • komunikatywności
  • samodzielności
  • aktualnych badań sanitarno-epidemiologicznych

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

Zakład dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózku.

Zgłoś się na tę praktykę

ktoranowstaje@caritasaw.pl

Skip to content